نایلون عریض از رایج ترین انواع نایلون موجود در بازار به شمار می رود که می توانید با سایزهای متفاوت آن را خریداری کنید. اگر به دنبال خرید نایلون عریض هستید، بایستی به کیفیت متریال به کار رفته در آن توجه کنید. همانطور که می دانید، کاربرد نایلون عریض را می توانید در مصارف گوناگون مشاهده کنید چون می تواند کاربرد گسترده ای داشته باشد. عمدتاً فروش عمده نایلون عریض به صنایع مختلف اجازه می دهد که بتوانند با قیمت ارزان و کیفیت بالا موفق به تهیه این نوع پلاستیک شوند. دریا پلاستیک به عنوان یکی از تولید کنندگان بزرگ و شناخته شده در عرصه پلاستیک صنعتی، امکان خرید نایلون عریض را به صورت رولی در ابعاد و ضخامت متفاوت برای صاحبان مشاغل کوچک و بزرگ فراهم نموده اند.

مهمترین مصارف نایلون عریض

از مزایای نایلون عریض برای حفظ و نگهداری کالاها در برابر شرایط محیطی استفاده می شود. در همین راستا، کاربرد گسترده رول نایلون عریض را می توانید در محیط های انبار، اجرای پروژه های ساختمانی، صنعت کشاورزی و غیره مشاهده نمائید. با خرید نایلون عریض می توانید کالاها را در برابر نفوذ گرد و غبار، رطوبت، نفوذ برف و مواردی از این قبیل محفوظ نگه دارید. در این صورت متناسب با نیازی که دارید، می توانید از قابلیت پوشانندگی پلاستیک عریض استفاده نمائید.

همچنین از نایلون عریض برای بسته بندی برخی از محصولات در بعضی از صنایع استفاده می شود. پیش از خرید نایلون عریض گلخانه ای ، بایستی اطلاعات دقیق نسبت به مشخصات فنی تولید منجمله ابعاد رول، میزان ضخامت و رنگ آن کسب نمائید. موارد مذکور بر روی قیمت نایلون عریض تأثیرگذار هستند. در سطح بازار ممکن است شاهد فروش نایلون عریض با قیمت متفاوت باشید چون کیفیت متریال به کار رفته در آن نیز بر این موضوع تأثیرگذار است. هم اکنون جهت خرید عمده نایلون عریض با قیمت ارزان و کیفیت بالا می توانید با واحد فروش دریا پلاستیک تماس حاصل فرمائید.

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی صباشهر  شاهد شهر روبروی شهرداری خیابان صدر زاده کوچه پویا صنعت پلاک 111

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 18
نمایش همه
علاقه مندی ها ()