تحقیقات متعددی صورت گرفته است که مهندسین مکانیک توانسته اند موفق به تولید کوپلینگ فلزی گردند. با طراحی قطعات کوپلینگ فلزی و لاستیکی، صنایع مختلف توانستند ماشین آلاتی را برای انتقال گشتاور و انتقال نیرو در یک محور فراهم اورند. به منظور مرتفع نمودن ناهمراستایی میان قطعات مکانیکی، کاربرد کوپلینگ می تواند اثربخش باشد.

فروش کوپلینگ فلزی بخش مهمی از محصولات شرکت کیهان افزار زاگرس را به خود اختصاص می دهد.

شیوه های مختلف فروش کوپلینگ فلزی

با توجه به گستردگی تنوع قطعات کوپلینگ، در حال حاضر از طریق فروشندگان معتبر می توانید اقدام به خرید کوپلینگ فلزی در برندهای معتبر نمائید. فروش کوپلینگ ‌های فلزی در چند نوع مختلف صورت می ‌گیرد که شامل موارد زیر می‌ شود:

  • فروش به صورت تکی: در این روش، کوپلینگ‌ های فلزی به صورت تکی به مشتریان عرضه می‌شوند. این روش برای مشتریانی که به دنبال جزئیات خاص و نیازمندی‌ های خاص هستند مناسب است.
  • فروش عمده: در این روش، کوپلینگ ‌های فلزی به صورت عمده به فروشگاه‌ها، توزیع‌کنندگان، یا شرکت‌های صنعتی عرضه می‌شوند. این روش برای افراد یا شرکت‌هایی که به دنبال تامین مقدار بزرگی از کوپلینگ‌های فلزی برای استفاده در تولید یا تجارت هستند مناسب است.
  • فروش آنلاین: در حال حاضر شرکت کیهان افزار زاگرس امکان خرید کوپلینگ فلزی را برای مشتریان خود فراهم نموده‌اند. این روش برای مشتریانی که به دنبال راحتی و سرعت در خرید هستند مناسب است.
  • فروش از طریق نمایندگان و توزیع‌کنندگان: برخی شرکت‌های تولید کننده کوپلینگ ‌های فلزی از طریق نمایندگان و توزیع‌کنندگان خود در بازار عرضه محصولات خود را انجام می‌دهند. این روش برای گسترش بازار و دسترسی به شبکه‌های توزیع مختلف مناسب است.

به طور کلی، فروش کوپلینگ فلزی در این چهار روش مختلف صورت می ‌گیرد و به وسیله این روش‌ها شرکت کیهان افزار زاگرس، محصولات با کیفیت و اورجینال خود را به مشتریان ارائه می دهند.

 

شرکت کیهان افزار زاگرس  

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

 

 

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 16
نمایش همه
علاقه مندی ها ()