پکیج تزریق کلر یکی از تجهیزاتی است که برای اضافه کردن کلر به آب مورد استفاده قرار می‌ گیرد. اهمیت کلرزن مایع برای انتقال کلر به آب بسیار مهم است تا بتوان کلر را به خوبی به آب اضافه کرد. شرکت اطلس آب با فروش گسترده دستگاه‌ های تصفیه آب توانسته این تجهیزات را به مناسب ‌ترین قیمت خرید کلر زن مایع به دست مصرف کنندگان برساند. اجزای تشکیل دهنده ی کلرزن مایع ، پمپ تزریق، مخزن ، تابلو برق ، شفت ، پروانه و میکسر است. استفاده از پکیج تزریق کلر برای آب آشامیدنی بسیار آسان است. نصب پکیج تزریق کلر بسیار آسان بوده و می توان با استفاده از آن آب را از آلودگی پاکسازی نمود. برای مصارف مختلف خانگی و صنعتی از پکیج تزریق کلر استفاده می شود. با استفاده از دستگاه کلرزن مایع می توان رنگ و بوی آب را از بین برد.این تجهیز دارای کاربری آسن بوده و بدون نیاز به اپراتور می توان از پکیج تزریق کلر استفاده نمود.

شرکت اطلس آب طراح و سازنده پکیج تصفیه آب و فاضلاب است و انواع تجهیزات مورد نظر برای تصفیه آب را ارائه می ‌کند. پکیج تزریق کلر یکی از محصولات اطلس آب است که با قیمت بسیار مناسب به شما مشتریان گرامی ارائه می شود.

فروش کلرزن مایع با قیمت مناسب

 در صورتی که بتوانید از مراکز پخش تجهیزات تصفیه آب، خرید پکیج تزریق کلر را انجام دهید می‌ توانید با مناسب ‌ترین قیمت این تجهیزات را تهیه نمایید. قیمت پکیج تزریق کلر با توجه به قابلیت‌ های آن و ظرفیت و کیفیت آن تعیین می ‌شود. هر چه کیفیت کر زن مایع بالاتر باشد قیمت آن افزایش پیدا خواهد کرد اما مجموعه اطلس آب توانسته با پخش گسترده کلرزن مایع و پکیج تصفیه آب و فاضلاب بهترین قیمت ‌ها را به شما ارائه کند.

شرکت اطلس آب  

 آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

                   ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 21
نمایش همه
علاقه مندی ها ()