فروشگاه چرخ و یدک یکی دیگر از فروشندگان بزرگ در صنعت لاستیک خودرو محسوب می گردند که در لیست محصولات کره‌ای، اقدام به فروش لاستیک نکسن می نمایند. همانطور که آگاه هستید، بسیاری از رانندگان تمایل به خرید لاستیک نکسن دارند چون جزء یکی از برندهای با کیفیت موجود در بازار به شمار می رود که متناسب با هر مدل خودرو، می توان سایز مناسبی را خریداری کرد. قیمت لاستیک نکسن به عوامل متعددی همانند سال تولید، نرخ روز ارز در ایران، سایز لاستیک، کیفیت متریال به کار رفته در آن و ... وابسته است. در نتیجه هنگام تأمین و تعویض لاستیک های قدیمی خودرو، بایستی از اصالت آن اطمینان حاصل کرد.

خرید لاستیک نکسن متناسب با شرایط محیطی

در فرآیند تولید انواع لاستیک نکسن و هر برند دیگری از متریال مختلف همانند کائوچو، کربن سیاه، گرافیت، نایلون، مواد پلی استر و پلیمری، مواد محافظت کننده و ... استفاد می شود. فروش لاستیک نکسن در مدل های متفاوت، به راننده این امکان را می دهد که بتوانند متناسب با شرایط رانندگی در مناطق گرمسیر و یا سردسیر مناسب ترین لاستیک نکسن را خریداری کنند. با توجه به اینکه لاستیک بیشتر در معرض فرسایش و ساییدگی قرار گرفته می شود.

راننده پس از بررسی وضعیت قسمت های مختلف تایرهای خودرو، می تواند نسبت به خرید لاستیک نکسن تصمیم بگیرید. اگر لاستیک ها دارای شکستگی یا ترک هستند، باید فوراً تعویض شوند زیرا این مشکلات می‌ توانند منجر به خطرات جدی در جاده گردد. به همین علت، پیش از ملاک قرار دادن قیمت لاستیک نکسن ، تطابق مشخصات فنی و همچنین وضعیت جاده‌ای که قصد رانندگی دارید، باید در نظر گرفته شوند.

بنابراین، تعویض لاستیک ‌های خودرو در زمان مناسب و به موقع، امر بسیار حائز اهمیت است تا از سلامت و امنیت راننده و سرنشینان خودرو محافظت شود. در حال حاضر، جهت خرید لاستیک نکسن اورجینال همراه با ضمانت نامه می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه کنید.

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

021-33444002   021-33444003

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 16
نمایش همه
علاقه مندی ها ()