لیفتراک یا فورکلیفت (Forklift) یک وسیله نقلیه صنعتی است که برای جابجایی بارهای سنگین در محیط ‌های صنعتی و انبارها استفاده می‌ شود. قطعات لیفتراک‌ بر یک پایه و چهار چرخ قرار می گیرند و دارای یک بازو و یک یا چند شاخه (fork) برای حمل بارها هستند. این وسیله نقلیه معمولاً با استفاده از یک موتور برقی یا منبع سوخت (مانند بنزین یا دیزل) عمل می‌ کند. شرکت پیشرو تراک از جمله مراکز وارد کننده و فروشنده قطعات و لوازم یدکی لیفتراک در داخل کشور شناخته می شوند. این چنین مالکین دستگاه های لیفتراک با آسودگی خاطر می توانند انواع قطعات مورد نیاز خود را به صورت اورجینال تهیه کنند.

خرید انواع قطعات لیفتراک

فروش قطعات لیفتراک شامل انواع لوازم یدکی کوچک و بزرگ می شوند که نقش مهم در عملکرد این ماشین دارند. همانطور که می دانید، آسیب دیدگی و نقص فنی قسمتی از این دستگاه، می تواند باعث از کار افتادن کامل لیفتراک و افزایش صدمات جدی به دیگر قسمت های ماشین گردد، از این رو تعمیرات و تعویض به موقع لوازم یدکی لیفتراک حائز اهمیت است. در ادامه متن به معرفی انواع طبقه بندی قطعات لیفتراک می پردازیم، که عبارتند از:

  • سیستم ترمز: سیستم ترمز یک قسمت بسیار حائز اهمیت است که برای ایمنی و کنترل حرکت لیفتراک استفاده می‌شود.
  • شاخک: شاخک های لیفتراک به قسمت کرییج متصل می شود و قابلیت جابجایی بارها را همراه با پالت در جهات عمودی و افقی دارد.
  • سیستم الکتریکی: سیستم الکتریکی شامل سیستم روشنایی، سیستم توقف و دستگاه کنترل است که برای عملکرد صحیح و ایمن لیفتراک ضروری است.
  • لوله‌ها، شیرها و اتصالات: این قطعات نقش مهمی در عملکرد هیدرولیک و سایر سیستم‌های لیفتراک ایفا می‌کنند.
  • چرخ‌ ها: چرخ‌ ها برای حرکت و جابجایی لیفتراک بسیار اساسی هستند و به عنوان یک قطعه اصلی در عملکرد لیفتراک تأثیرگذار هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به مشخصات فنی و دریافت لیست قیمت لوازم یدکی لیفتراک می توانید با کادر فروش مجموعه پیشرو تراک تماس بگیرید.

آدرس :میدان قزوین ، خیابان قزوین ، نرسیده به خیابان مخصوص ، پلاک 425

تلفن : 02155401318 -  02155410717

همراه : 09122805868

فکس: 55409784-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 20
نمایش همه
علاقه مندی ها ()