فروش نایلون حبابدار بر مبنای دسته‌بندی ‌های مختلف به فروشندگان و تولیدکنندگان کمک می کند تا بتوانند محصولات خود را با پلاستیک با کیفیت و با دوام بسته بندی کنند و بهترین گزینه برای آن‌ ها فراهم خواهد بود. فروش نایلون حبابدار ارزان دو لایه بعضاً برای بسته بندی و ارسال سفارشات اینترنتی از قبیل لباس، کتاب، لوازم آرایش و... صورت می گیرد. این نایلون های پلاستیکی به عنوان یک روش اقتصادی و امن برای ارسال سفارشات به مشتریان عمل می کنند. در این صورت، صنایع مختلف بدون واسطه می توانند از طریق شرکت باران پلاست، با قیمت ارزان تر، اقدام به خرید نایلون حبابدار در سایز و ضخامت متفاوت نمایند.

فروش نایلون حبابدار برای مصارف گوناگون

فروش نایلون های حبابدار ضربه گیر دو لایه برای مصارف مختلفی صورت می پذیرد. برخی از مصارف شایع نایلون حبابدار دو لایه عبارتند از:

  • بسته بندی و حمل و نقل محصولات الکترونیکی: نایلون های حبابدار دو لایه برای بسته بندی و حمل و نقل ایمن محصولات الکترونیکی مانند تلفن همراه، لپ تاپ، تبلت و دستگاه‌های دیگر استفاده می شوند. لایه داخلی نایلون حبابدار برای حفاظت از محصولات در برابر خطرات خارجی مانند ضربه و خط و خش استفاده می شود، در حالی که لایه خارجی برای حمل و نقل آسان و ایمن تر محصولات استفاده می شود. قیمت نایلون حبابدار در این مجموعه بسیار مناسب است.
  • بسته بندی لوازم خانگی: عمدتاً فروش نایلون حبابدار دو لایه گزینه مناسبی برای بسته بندی و حمل و نقل لوازم خانگی مانند ظروف شیشه‌ای، لوازم آشپزخانه، لوازم تزئینات خانگی و... محسوب می گردد. این نایلون ها به دلیل وجود لایه حبابدار، محصولات را در برابر آسیب و خطرات حمل و نقل محافظت می کنند.
  • بسته بندی محصولات غذایی: در برخی موارد، فروش نایلون حبابدار ضربه گیر برای بسته بندی و حمل و نقل محصولات غذایی مانند پروتئین‌ها، فرآورده‌های لبنی، مواد خشک و... انجام می پذیرد. لایه حبابدار این نایلون ها به عنوان یک عایق حرارتی و محافظتی عمل می کند و به حفظ تازگی و کیفیت محصولات کمک می کند.
    آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
     
    تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
     
    تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 15
نمایش همه
علاقه مندی ها ()